System call center - jak wybrać?

2019-06-06

Jeśli twoja firma zajmuje się między innymi telefoniczną obsługą klienta, pamiętaj, by ten dział nieustannie rozwijać i poprawiać jego stronę czysto technologiczną. Twoja firma nie będzie mogła zabłysnąć w tej kwestii bez dobrego rozwiązania, jakim jest profesjonalny system call center. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę, gdy chcesz, by twoja firma weszła na wyższy poziom obsługi klienta.


Jakie doświadczenie ma producent?

Zanim zdecydujesz, że kupisz konkretny system call center https://www.axium.pl/nasza-oferta/system-call-center, upewnij się, że jego producent i dystrybutor mają potrzebne do jego produkowania i rozpowszechniania doświadczenie. Jakie to ma dla ciebie znaczenie? Rynek ciągle się zmienia - odkąd dostęp do internetu jest tak powszechny, bardzo dynamicznie. Na rynku zatem pozostają tylko najlepsi, czyli ci, którzy potrafią za nim nadążyć. Tylko tacy producenci są godni twojej uwagi, bo to właśnie oni ciągle poprawiają swój system call center. A robią to w oparciu o sugestie swoich klientów, na które na pewno pozostają otwarci.

Zwróć również uwagę, czy producent, od którego chcesz wykupić system call center dla swojej firmy, ma doświadczenie w twojej branży. Każda bowiem ma swoją specyfikę i zawsze łatwiej jest pracować z osobą, która ją zna. Oznacza to także, że najprawdopodobniej jego system call center posiada większość, a może nawet wszystkie funkcjonalności, które tobie będą potrzebne.

Czy producent jest otwarty na sugestie i zmiany?

Zanim wybierzesz producenta, od którego kupisz nowy system call center dla swojej firmy, upewnij się, że to przedsiębiorstwo, które pozostaje otwarte na sugestie ze strony klienta. Chodzi bowiem o to, by producent umiał odpowiadać na twoje potrzeby poprzez wprowadzanie nowych funkcjonalności do sprzedanego przez siebie systemu. Zanim więc wybierzesz, od której firmy wykupisz system call center, spróbuj z nimi porozmawiać. Będziesz wiedział, czy oni biorą na siebie odpowiedzialność za sprawne działanie ich systemu w twojej firmie i jak rzeczowy i zaangażowany jest dział help desku w danej firmie.

Czy system call center można modyfikować w przyszłości?

System call center, który kupisz, będzie z czasem przechodził liczne zmiany - te natomiast będą odpowiedzią na twoje potrzeby, które musisz dopasować pod potrzeby swojego klienta i zmieniających się wymagań rynkowych. Będziemy powtarzali to bezustannie, bo to szczególnie ważne, byś dowiedział się na pewno, czy wybrany przez ciebie system call center ma możliwość dodawania kolejnych modułów w przyszłości. Wszystko po to, by uniknąć sytuacji, w której chciałbyś rozbudować swoją firmę, ale w tym celu byłbyś zmuszony na wdrożenie zupełnie nowego systemu. Nie jesteś w stanie przewidzieć, jak potoczy się los na przestrzeni następnych kilku czy kilkunastu lat. Znacznie bezpieczniej wybrać system call center “z otwartą furtką”, która nie ograniczy cię w przyszłości. Podstawowa zasada jest taka, że to technologia ma dopasować się do ciebie, nie ty do technologii.